Az elmúlt évben összegyűlt egy újabb posztra való rajzfilmfigura. És rá kellett jönnöm, hogy el vagyok maradva rajzfilmileg. Amikor az egyik kolléganőm azt mondta, hogy a fiának a Gru című filmből egy minyont kellene csinálni, lehetőleg vmilyen banános utalással, csak bután néztem. Onchaót pedig először nem is találtam a neten, mert félrehallottam a nevét. Hála istennek Pókember még megvolt.

Szóval egy minyon (valójában minion) banánnal:

 

minyon.JPG

 

Onchao, aki egy szárnyas egyszarvú arany színű sörénnyel (ez nagyon lényeges, mert a sárga nem volt jó, így beszereztem hozzá arany színű festéket, és a végére kifejezetten olyan fílingem lett, mintha Klimtbe mentem volna át):

 onchao.JPG

 

És végül, de nem utolsó sorban a csodálatos Pókember. Két éve az egyik unokaöcsémnek Pókember-jelmezt csináltunk házilag anyukámmal - gondoltam, ha egy rugalmas textil maszkra rá tudtam festeni a pókhálókat, mit nekem egy torta? Miután egy éjszakai műszakos hét közepén kellett megcsinálni egy másik tortával egy napra, a lehető legegyszerűbb dizájnt választottam (bevallom, a neten találtam). A borításig és a piros fej kivágásáig, felszemezéséig még jól is ment minden... aztán a fekete glazúr elnyelte a fekete porfestékem nagy részét, és a pókhálórajzolás... hát azt még igencsak gyakorolnom kell.

 

pókember.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr595538852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása