Egyik kolléganőm sógornője 39. születésnapjára Trónok harca-tortát kért. Felmerült, hogy esetleg megcsinálhatnám a Hét Királyság térképét, de végül szabad kezet kaptam. Körbenéztem a neten, és teljesen ledöbbentem, merthogy találtam például olyan tortát is - nem is egyet -, amely a kardokból kovácsolt trónt ábrázolta igencsak élethűen. Én egy kicsit egyszerűbbre vágytam, úgyhogy végül kinéztem magamnak a Starkok címerállatát, a farkast és csavartam egyet a jelmondatukon (Közeleg a tél). Kicsit genya lett így a torta, de állítólag nagy volt az öröm.

 

stark.JPG

 

stark3.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr165816367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grace85 2017.09.16. 10:17:12

Szia Sugarbabe!
Nagyon nagy titok, hogyan készült ez a szuper torta? Főként a farkasra gondolok, hogy rajzoltad meg ilyen szépen, mi az a fekete amivel úgymond rárajzoltál? A teteje és a farkas fondant, vagy inkább marcipán? Kezdő tortász vagyok...ne haragudj érte! A páromat nagyon szeretném meglepni egy hasonló tortával, nagyon hálás lennék, ha segítenél! Nagyon köszönöm: Grace
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása