Meglepetéstorta egy meglepetés buliba. Egy tacskótulajdonos kolléganőm rendelte gimis lányának. A dizájnban szabad kezet kaptam: annyi volt a kérés, hogy legyen rajta tacskó és jó színes legyen. Az utóbbi időben rengeteg nagyon cuki emeletes tortát láttam a neten, úgyhogy kapva kaptam az alkalmon. Eredetileg egy hosszú tacskót terveztem rá, ami teljesen körbeért volna. De aztán úgy döntöttem, két kutya viccesebben néz ki. A lábnyomok miatt kicsit izgultam, hogy sok idő lesz kivágni őket, aztán egy szív és egy kör kiszúróval gyorsan megoldottam.

emeletestacskó_1.JPG

A csontra szalagot is akartam tenni - több mint egy fél órát kutakodtam, vagy négy videót megnéztem, hogy kell masnit csinálni, aztán több mint egy fél órán át próbálkoztam, mire végre olyan lett, amilyenre akartam... a végén aztán mégsem tettem rá, egyszerűen túl sok lett volna.

emeletestacskó3.JPG

emeletestacskó2.JPG

És a kísérőtortácska... kolléganőm megszervezte a partit, aztán önkéntes száműzetésbe vonult, hogy a fiatalok magukban bulizhassanak. Hogy a tortából ne maradjon ki, a maradékokból csináltam neki egy különbejáratú minitortát.

emeletestacskó4.JPG 

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr154825745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dreschma 2013.07.07. 22:16:18

Szia
Nagyon jó lett ez a torta is!
Már anyukád is mondta meg Mimivel is beszéltem, hogy te is tortázol. Olyan régóta meg akartam nézni az oldalad de nem sikerült megjegyeznem a nevét, de Mimitől végre idetaláltam! Gratulálok és sok sikert a munkádhoz!

Az én tortáimat ide töltögetem:
krumplicukrok.blogspot.hu/

Sugarbabe 2013.09.28. 06:11:15

@dreschma: Szia! Köszönöm :) Én is már jó párszor felírtam a blogod címét anyumnál, aztán mindig elhagytam a papírt. De most végre megnézegettem és nagyon nagyon szépek! Pont mostanában kezdtem el kacérkodni a cukorvirágokkal, és a blogod nagyszerű inspiráció hozzá! Remélem egyszer majd végre összetalálkozunk Balatonon :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása