Barackom csokikrémet evett. Nagy tortát sütöttem, úgyhogy nagy adag volt a krém is, és vagy egy fél kilót benyomott, mire rajtakaptam a konyhában (ahonnan amúgy ki van zárva, csak valószínűleg figyelmetlen voltam, és nem csuktam be jól az ajtót). Az egyik kolléganőm mondta, hogy a csokival nekik már volt problémájuk, de az ő kutyája kicsi, az enyém meg egy nagy dög, úgyhogy csak akkor kezdtem el aggódni, amikor elkezdett furán viselkedni. Akkor persze vittük az ügyeletre, ahol azt mondták, hogy nem nagyon tudnak mit tenni, mert már felszívódott, csak infúziót tudnak neki adni, hogy minél hamarabb távozzon a szervezetéből, és bent tartják éjszakára. Azt is mondták, hogy egy öt kilós kutyának egy tábla étcsoki halálos is lehet. Barack akkor kb. 15 kilós volt, és úgy becsültem, hogy nagyjából három táblányit evett meg - tejszínnel higítva. Úgyhogy nem sokat aludtam az éjjel. De másnap délelőtt már elhozhattam, és még párszor vissza kellett mennünk ugyan infúzióra (a csinos sárga kötés a branült takarja) , de maradandó károsodás nélkül megúsztuk. Mondanom sem kell, hogy azóta nagyon gondosan zárom a konyhán a gyerekrácsot, és a biztonság kedvéért semmit nem hagyok olyan helyen, ahol elérheti :)

barack.JPG

1 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr605538874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása