Nagyobbik unokaöcsém idén cápás tortát kért. Hát a cápa nem egy szép állat, úgyhogy gondoltam inkább egy rajzfilmesebb verziót gyártok, de persze nagy fogakkal. Nagy boldogan kitaláltam, milyen legyen, találtam is a neten pár példát, ami közel állt az elképzelésemhez, megcsináltam, majd áthívtam anyukámat, hogy nézze meg. "Hát ami öcséd pólóján van, az sokkal ijesztőbb. És ilyen az orra egy cápának?" Hála istennek a gyereknek tetszett!

 cápa.JPG

 

Nagy fogak után jöjjenek kisebbek. Ennél a tortánál a cukiságfaktorra kellett gyúrni. Egy kolléganőmnek készült, jobban mondva a legjobb barátnőjének, akit szülinapi ajándékként épp előző hétvégén vitt el Gyöngyösre kisoroszlánokat simogatni. Így adta magát a téma szerencsére, addigra ugyanis már hetek óta gondolkoztunk, mit lehetne neki csinálni. Azért nem volt kis kihívás, mivel ezúttal kifejezetten el akartam kerülni a rajzfilmes kinézetet. Persze nem lettem vele teljesen elégedett, de azért egész cuki lett.

 

oroszlán2.JPG

 

A dinoszauruszos torta sógornőm egyik  unokaöccsének készült. Karácsony előtt van a szülinapja, izgultam, hogy ne kérjen valami nagyon bonyolultat, mert elég szűkös volt az időm. És akkor jött az info, hogy dinós torta kell, én meg csak előkaptam a kb. egy hónappal azelőtt - csak úgy -  rendelt dinós kiszúró készletemet és nagy boldogan kipróbáltam. Imádom a kiszúrókat!

 

dinokerek.JPG

 

dinokerek3.JPG

 

dinokerek2.JPG

 

dinokerek4.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr985816377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása