Kicsit izgultam, hogy az előző balett-táncos - amiből anyukájával önhatalmúlag Barbie-t csináltunk - után mi lesz Sára kívánsága. Szinte már csalódott voltam, amikor egy egyszerű katicát kért. Aztán kiderült, hogy dupla zsúr lesz: szombaton az ovis társaknak, vasárnap meg egy pár másik barátnak, és máris megvolt a kihívás. Két tortára nem lett volna időm, mert vasárnap dolgoztam és még egy tortám volt szombatra, de nem akartam, hogy a második zsúron maradékot egyenek, egy negyed katica olyan lehangoló. Úgyhogy vasárnapra katica cupcake-eket csináltam, amit nagyon élveztem. Kaptam fekete papírt, és a nyáron beújított snickers-torta tésztájából, illetve egy kísérleti  tejcsokis krémből már meg is voltak a cupcake-ek. Azt hiszem, elmondhatom: nagyon cukik lettek :)

katica1.JPG

katicacupcake.JPG

Ez is még egy tavalyi torta: unokahúgom, Juli napocskás tortát kért... emeleteset. Mit csinál ilyenkor egy jó nagynéni (ráadásul még keresztanya is), emeletes napocskatortát. Az emelet maga a napocska lett, egy külön kis torta, amiből persze az összes gyerek kért. Március volt, a tavasz első napja, alig voltunk túl a márciusi hóviharon, úgyhogy kifejezetten jól esett vidám virágokkal díszíteni a "földszintet".

napocska1.JPG

napocska2.JPG

A rózsaszín pillangós sógornőm egyik unokahúgának készült. A belseje puncstorta lett, a külseje pedig csillogó - erre vágyott ugyanis az ünnepelt. Később kiderült, hogy valójában lovacskás tortát rendelt a lány, csak ez valahogy nem jutott el a sógornőmig, de azért állítólag örült neki :)


pillangó2.JPG

pillangó1.JPG

És azért idén meglett a ló is:


ló_1.JPG

Viszonylag ritkán fordul elő velem, hogy kétszer megcsinálom ugyanazt a tortát (kivéve a Csillagok háborújás darabokat), de jött egy utolsó pillanatos rendelés az egyik barátnőmtől. És mivel a kislányának pont pillangó a jele az oviban, megmutattam neki a rózsaszín pillangós csodát. Egy kérése volt csak: ne legyen ennyire rózsaszín. Úgyhogy csak egy kicsit lett az:

pillangó3.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr65538867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása