Sugarbabe 2013.10.15. 14:53

Helló Kitty!

Mondtam már, hogy szeretem az egyszerű, de mutatós tortákat? Azt hiszem, Kitty White (igen! így hívják!) könnyen pályázhatna a cukrászok kedvence címre. Bevallom, amúgy nem vagyok oda Kittyért, illetve inkább a hatalmas globális ipart nem kedvelem, ami az egyébként nagyon cuki macskára ráépült. De persze ettől még bevállaltam a Hello Kitty-tortát - rögtön kettőt is -, amikor unokatesóm kislányának jött a szülinapja.

hellokitty2.JPG

hellokitty3.JPG

 

A kerek torta az oviba készült, és miután Kitty nem egy bonyolult darab, volt időm játszani a torta oldalán a kisvirág bordűrrel.

hellokitty1.JPG


Ő pedig a családi szülinap egyik fénypontja volt. Gyakorlatilag egy sima fehér torta, egyszerű forma, minimális színfoltokkal, és mégis ennivalóan cuki (bocsi). És végre kihasználhattam a tacskós tortánál feleslegesen megszerzett masnikészítő tudásomat is:)

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr415538632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása