Sugarbabe 2012.10.20. 20:56

Repülőmánia

Olyanról már hallottam, hogy valaki rajong a repülőkért. De amikor kifejezetten Malév-gépet kért tőlem az egyik kollégám (egy másik kollégámnak), először azt hittem, hogy poénnak szánja. És nem is mertem elvállalni. Túl kevés volt az idő ahhoz, hogy kitaláljam, hogyan tudnám megcsinálni a szárnyakat. Egy-két pohár bor után felmerült ugyan a repülőroncstorta ötlete, de aztán végül a repülőtér mellett döntöttem kifutópályástul, irányítótornyostul és persze Malév-gépestül.

malév1.JPG

Varázskezű Annamari barátnőm szabta ki a gép alkatrészeit, és én ragasztottam össze. A Malév-feliratozás előtt legalább tizenötször lerajzoltam papírra a logót. De a rengeteg munka nem volt hiábavaló. Ha minden igaz, az ünnepelt eltette a gépet kifutópályástul :)

malév2.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://betortazva.blog.hu/api/trackback/id/tr584816556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DFlatline_ 2012.11.13. 18:23:59

És tényleg eltettem, a mai napig ott van a szobámban :))))
Itt szeretném megjegyezni, hogy tökéletes volt a kivitelezés, és ilyen finom csokitortát még nem ettem. Szóval le a kalappal, és köszönöm, így utólag is! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása